Altomkendte
Meghan Markle udløser latterstorm med pinlig 'marmeladebommert'
Episoden falder få dage før hendes optræden ved Paris Fashion Week, hvor hertuginden håber på et mere glamourøst comeback.
Hertuginden af Sussex har fået sociale medier til at koge, efter at skarpe fans opdagede en usædvanlig fejl i hendes nye reklamebilleder.
Meghan ses lave marmelade i sit køkken – men holder redskabet helt forkert.
Marmelade med mode-timing

Før turen til Paris Fashion Week lancerede Meghan en ny omgang af sin abrikos- og appelsinmarmelade sammen med en Sauvignon Blanc fra New Zealand. Kampagnen skulle vise hendes “autentiske køkkenmoment” – men blev i stedet mødt med latter og forundring.
“Hun holder den på hovedet!”

Online reagerede fans hurtigt på, at Meghan brugte sin krukke-løfter forkert. “Hun holder den på hovedet!”, lød det fra flere. Erfarne syltefans mente, det afslørede, at hertuginden måske ikke selv stod bag den hjemmelavede opskrift, som brandet påstår.
Kritik af manglende autenticitet

Flere kommentatorer mente, at fejlen underminerede As Evers fortælling om “ægte håndlavede produkter”. “Hun opfører sig, som om hun tømmer glassene selv. Det må være hendes første gang,” skrev en bruger – en kommentar, der hurtigt gik viralt.
Meghan svarer med stil – og vin

Mens debatten kørte, brugte Meghan situationen til at trække opmærksomheden over på sit nye vinprodukt. Den nye “Marlborough Sauvignon Blanc 2024” blev lanceret med et kryptisk opslag: “Vi er tilbage ... og vi har taget en ven med.”
En vin til enhver anledning

Ifølge den officielle As Ever-beskrivelse er vinen “lys og afbalanceret med citrusaromaer og en blød finish”. Meghan har tidligere kaldt kollektionen et symbol på “fællesskab, kvalitet og nydelse i hverdagen” – noget, fans nu diskuterer, om hun stadig formår at udstråle.
Paris venter

Efter afsløringen rejste Meghan til Paris for at deltage i Balenciagas modeshow. Ifølge kilder tæt på hertuginden ønsker hun at vise sig som “selvstændig erhvervskvinde” frem for tidligere kongelig – trods den pinlige start på kampagnen.
Marmelade-fiaskoen som PR-sejr?

Selvom fejlen fik internettet til at grine, har omtalen givet As Ever massiv opmærksomhed. Eksperter vurderer, at episoden kan ende som et “held i uheld” for Meghan Markle – en påmindelse om, at selv en marmeladekrukke kan skabe global mediestorm.