Følg os her

Kendte

Afslører: Bliver med Arnold Schwarzenegger i spidsen

Udgivet

d.

Arnold Lidl

Når Hollywood møder håndværk: I den nye kampagne for gør-det-selv-brandet PARKSIDE optræder Arnold Schwarzenegger og Ralf Moeller for første gang sammen. Med humor og energi viser de, hvordan alle kan kaste sig ud i gør-det-selv-projekter, uanset erfaring. Målet er at inspirere både erfarne hobbyfolk og nye entusiaster til at tage projekterne i egne hænder.

Endnu en gang går Arnold Schwarzenegger og PARKSIDE sammen i et samarbejde, der betegnes som det perfekte match. Den internationale stjerne er frontfigur i den næste fase af kampagnen “YOU GOT THIS”, og denne gang får han selskab af skuespiller Ralf Moeller i en ny reklamefilm, hvor de sammen bringer PARKSIDEs gør-det-selv-univers til live.

"Partnerskabet med PARKSIDE passer perfekt til mig. Intet gør-det-selv-projekt er for kompliceret, ingen udfordring for stor, man skal bare ville det og tro på sig selv," siger Arnold Schwarzenegger.

LÆS OGSÅ  TV 2-stjerne afslører brutal fortid: Det havde du ikke gættet

Også Ralf Moeller deler begejstringen:

"Gør-det-selv er virkelig noget særligt. At skabe noget med sine egne hænder og se det færdige resultat til sidst. Den følelse kan ikke sammenlignes med noget andet. Jeg var ikke et øjeblik i tvivl om, at det var et godt match. Især fordi jeg altid har været begejstret for håndværk og gør-det-selv," siger Ralf Moeller.

Alle kan være med

De to skuespillere har et mangeårigt venskab og deler værdier, der matcher PARKSIDEs folkelige profil. Kampagnens budskab er, at PARKSIDE gør det muligt for alle at skabe deres egen “hjemmeværkstedsløsning” uanset erfaring eller budget. Fokus er ikke på perfektion, men på lysten til at gå i gang og have de rette redskaber ved hånden.

Martin Alles, Senior Vice President Brand hos Lidl International, siger:

"Som Europas mest solgte gør-det-selv-brand står PARKSIDE for værktøj i høj kvalitet, men også for modet til at tage opgaverne på sig. Vores nye kampagne med Arnold Schwarzenegger og Ralf Moeller viser netop det: at alt er muligt, når man tror på sig selv. Begge personificerer PARKSIDEs ånd, vilje, energi og overbevisningen om, at alle kan gennemføre deres egne projekter."

Den nye kampagne for PARKSIDE lanceres den 1. september 2025.

Sarah er chefredaktør på Altomkendte.dk og hun har +5 års erfaring som journalist på nyhedsmedier. De seneste to år har Sarah særligt arbejdet med nyheder om underholdning, kendte og kongehuset, hvor hun senest har skrevet for Hollywood.dk. Hvis du vil vide det seneste indenfor gossipverdenen eller de royale huse rundt omkring i verden, så læn dig trygt tilbage og læs med når Sarah folder sig ud.

Annonce