Følg os her

Kendte

Jørgen Leth overrasker i helt nyt samarbejde

Udgivet

d.

Ritzau Interview Med Jørgen Leth
Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix

Nu overrasker han i et nyt samarbejde.

Poetisk, velkendt og med sin karakteristiske ro. Jørgen Leths stemme vækker straks genklang, når PostNords nyeste kampagnefilm folder sig ud. Her er det nemlig ikke bare fart over feltet og smarte pakkeleveringer, der er i fokus – det er de mennesker, der hver dag arbejder i skyggerne for at skabe noget større.

Med ordene “PostNord tror på talentet, der løfter hverdagen lidt højere, hver dag” slutter Jørgen Leth filmen, der sætter spot på talentudvikling i alle afskygninger – fra cykelrytteren på vej tilbage i rampelyset til den ihærdige e-handelsekspert og det dedikerede pakkebud, der sørger for at danskerne får deres leveringer.

LÆS OGSÅ  Casper Christensen afslører: Takkede nej til kong Frederiks invitation

Det oplyser PostNord i en pressemeddelelse.

En af de centrale personer i kampagnen er den unge cykelrytter Tobias Aagaard, som seerne følger i intense træningsøjeblikke, mens han kæmper sig frem mod nye mål. For PostNord er han meget mere end blot en atlet – han er et billede på den flid og ambition, virksomheden ønsker at fremme gennem deres sponsorater og partnerskaber.

”Tobias Aagaard repræsenterer et af de mange dedikerede talenter, som PostNord støtter gennem sponsorater og partnerskaber. Vi tror på, at talentudvikling og flid er nøglen til succes, både på cykelbanen og i erhvervslivet,” udtaler Mette Ringsted Andersen, marketingchef hos PostNord.

Skal sikre fremtidig succes

Men budskabet stopper ikke ved cykelsporten. PostNord bruger også filmen til at sætte fokus på egne medarbejdere og den værdi, de hver især bidrager med. For virksomheden er det vigtigt at skabe et arbejdsmiljø, hvor alle – uanset rolle eller baggrund – har mulighed for at udfolde deres potentiale.

”For at sikre fremtidig succes er det afgørende at udvikle og fastholde talent. Uanset om det drejer sig om talenter fra dansk cykelsport, e-handel eller vores egne medarbejdere, er talentudvikling nøglen til fremtiden og bør altid være en topprioritet,” siger Mette Ringsted Andersen.

Med kampagnen sætter PostNord ikke blot fokus på pakker og logistik, men på det, der i virkeligheden får det hele til at køre: mennesker med vilje, hjerte og evne til at gøre en forskel. Og med Jørgen Leths stemme som poetisk guide, bliver det hele løftet en tand højere – præcis som talentet, der hver dag gør hverdagen lidt bedre.

Sarah er chefredaktør på Altomkendte.dk og hun har +4 års erfaring som journalist på nyhedsmedier. De seneste to år har Sarah særligt arbejdet med nyheder om underholdning, kendte og kongehuset, hvor hun senest har skrevet for Hollywood.dk. Hvis du vil vide det seneste indenfor gossipverdenen eller de royale huse rundt omkring i verden, så læn dig trygt tilbage og læs med når Sarah folder sig ud.

Annonce