Altomkendte
Vild med dans-stjerne er ikke i tvivl: Det vender tilbage
Vender Vild med dans mon tilbage?
Siden seersuccessen takkede af i 2025, har et utal af fredags-fans siddet tilbage med et tomrum. Nu tænder en af de mest rutinerede kræfter fra dansegulvet dog et nyt, funklende håb for alle, der savner vals og cha-cha-cha i bedste sendetid.
Mandag i denne uge var der dækket op til fejring i Politikens Hus, da den populære tv-vært Lene Beier udgav sin bog ”Det skulle jo nødigt blive kendeligt”. Blandt de fremmødte gratulanter fandt man et velkendt ansigt fra skærmen, nemlig den tidligere professionelle danser Frederik Nonnemann.
Det skriver BILLED-BLADET.
De to kender hinanden særdeles godt, da de dannede par i netop Vild med dans tilbage i 2016. Og selvom TV 2 valgte at trække stikket på det ikoniske underholdningsprogram efter 2025-sæsonen – til stor ærgrelse for programmets mange trofaste tilhængere – bringer den erfarne danser nu særdeles positive toner med sig.
Spår et comeback
Frederik Nonnemann, der svingede hofterne i hele syv sæsoner af dansekonkurrencen fra 2013 til 2019, er nemlig overbevist om, at danskerne ikke har set den sidste rumba på landsdækkende tv.
"Jeg tror, ”Vild med dans” kommer tilbage. Ikke lige nu, men om nogle år," lyder den glædelige forudsigelse fra tv-danseren.
Han uddyber over for de fremmødte, at programmet ganske vist er en meget omkostningstung produktion at stable på benene. Derfor lufter han også muligheden for, at et fremtidigt comeback kan byde på ændringer i formatet. Det kan for eksempel betyde et farvel til de direkte live-udsendelser, præcis som man allerede har set det ske med tilsvarende tv-koncepter uden for landets grænser.

