Følg os her

De kongelige

Rygterne har svirret: Harry og Meghan deler nyhed der giver svaret

Udgivet

d.

Harry Og Meghan
Foto: Lev Radin/ Shutterstock

Prins Harry og Meghan Markle har netop annonceret, at de har forlænget deres aftale med Netflix om film og tv-produktioner. Aftalen, som er blevet kaldt en "multi-årig, first look-aftale," giver Netflix første ret til at vurdere alle forslag, der kommer fra Harry og Meghans produktionsselskab, Archewell.

Denne nye aftale er mere fleksibel end deres tidligere kontrakt, men det afkræfter spekulationerne om, at Sussex-parret skulle afslutte samarbejdet med Netflix. Ifølge Meghan er de blevet inspireret af deres partnerskab med streaminggiganten, og hun udtaler, at de ønsker at "skabe indhold, der er både tankevækkende og appellerer globalt, samtidig med at det fejrer deres fælles vision."

LÆS OGSÅ  Meghan Markle har fart på: Lancerer ny podcast

Der er endnu ikke offentliggjort detaljer om, hvor lang tid aftalen løber, eller hvilke økonomiske betingelser der gælder, men den tidligere aftale, som blev indgået i 2020, blev estimeret at være omkring 100 millioner dollars (cirka 75 millioner pund).

Det skriver BBC.

Set af mere end 23 millioner seere

Nyheden kommer i takt med, at den anden sæson af Meghans madlavningsprogram, With Love, Meghan, er på vej. Denne sæson vil blive sendt senere på måneden, og selvom første sæson havde 5,3 millioner visninger, har den ikke været blandt de 300 mest populære shows på Netflix i første halvdel af 2025. Til sammenligning fik dramaet Adolescence 145 millioner visninger i samme periode.

En af de mest sete produktioner fra Sussex-parret på Netflix var dokumentaren Harry & Meghan, der afslørede deres beslutning om at træde tilbage som "arbejdende royals." Denne dokumentar blev set af hele 23,4 millioner seere efter lanceringen i december 2022.

Archewell har også afsløret, at de arbejder på en speciel juleudgave af With Love, Meghan, som vil invitere seerne til at "fejre en magisk ferie i Montecito." Derudover har de lanceret en mad- og drikkevarelinje ved navn As Ever, som inkluderer rosévin og syltetøj.

Sidst på året vil et nyt show produceret af Harry og Meghan, Masaka Kids, A Rhythm Within, blive sendt. Programmet vil sætte fokus på et børnehjem i Uganda, der er en kilde til håb midt i den vedvarende HIV/AIDS-krise.

Bela Bajaria, Netflix' Chief Content Officer, udtaler: "Harry og Meghan har stor indflydelse, og deres historier rammer publikum over hele verden. Responsen på deres arbejde taler for sig selv – Harry & Meghan gav seerne et intimt kig ind i deres liv og blev hurtigt en af de mest sete dokumentarserier på vores platform."

Sarah er chefredaktør på Altomkendte.dk og hun har +5 års erfaring som journalist på nyhedsmedier. De seneste to år har Sarah særligt arbejdet med nyheder om underholdning, kendte og kongehuset, hvor hun senest har skrevet for Hollywood.dk. Hvis du vil vide det seneste indenfor gossipverdenen eller de royale huse rundt omkring i verden, så læn dig trygt tilbage og læs med når Sarah folder sig ud.

Annonce