Kendte
Joakim Mæhle køber sig ind i Neel Rønholts firma
Hun er skuespiller og kreativ ildsjæl, han er landsholdsspiller med ben i både spil og strategi. Nu går Neel Rønholt og Joakim Mæhle sammen i et uventet, men spændende samarbejde.
Det er ikke kun på scenen, Neel Rønholt tager nye roller på sig.
Skuespilleren har de seneste år bevæget sig ind i branding- og kommunikationsverdenen med sin virksomhed BARK Agency, og nu får hun prominent selskab.
Landsholdsspilleren Joakim Mæhle, har nemlig købt sig ind i firmaet og ejer nu 15 procent af selskabet, viser CVR-registeret.
BARK Agency, blev stiftet af Neel Rønholt og hendes mand, skuespiller Jens Sætter-Lassen, i 2021, og arbejder med at forbinde brands og profiler i influencer- og medieverdenen.
Mæhles indtræden markerer ifølge virksomheden begyndelsen på en ny retning.
“Joakims indtræden markerer samtidig starten på et nyt kapitel for BARK,” står der på firmaets hjemmeside.
Det skriver SE OG HØR
Fra bold til branding
Joakim Mæhle, er kendt for sin energi og arbejdsomhed på fodboldbanen, men den 28-årige Wolfsburg-spiller viser nu, at han også har flair for forretning.
Sammen med Rønholt skal han være med til at udvikle nye samarbejder og koncepter på tværs af brancher.
“Vi vil udforske samarbejder med profiler og aktører, der har gennemslagskraft i samme målgruppe, men fra andre domæner end gaming, livsstil og streaming,” lyder det videre fra BARK.
For Neel Rønholt betyder samarbejdet en mulighed for, at bringe flere verdener sammen. Med sin erfaring fra både underholdningsbranchen og reklameverdenen, ser hun et potentiale i, at bygge bro mellem kultur, sport og forretning.
“Det handler om at skabe autentiske partnerskaber, der inspirerer,” har hun tidligere sagt om virksomhedens arbejde.
Selvom BARK endnu er en mindre virksomhed med et beskedent overskud, er ambitionerne store.
Med Joakim Mæhle som ny medejer, får firmaet både sportslig gennemslagskraft og en stærk profil, der kan åbne døre til nye samarbejder og gøre branding lidt mere menneskeligt.

