Følg os her

Film / TV

Spar penge på populære film og serier: Nu er der godt nyt fra dansk streamingtjeneste

Udgivet

d.

Foto: Viaplay

Der er godt nyt til film- og serieglade danskere, der ønsker at spare penge på deres favoritunderholdning. Fra den 18. juni lancerer Viaplay Group nemlig ’Viaplay Film & Serier med reklamer’ til kun 99 kr. om måneden. Den nye pakke indeholder alle de populære lokale og internationale titler, som forbrugerne kender fra ’Viaplay Film & Serier’, men til en markant lavere pris. ’Viaplay Film & Serier med reklamer’ introduceres med et ekstraordinært godt tilbud på kun 49 kr. for de første to måneder, og kunder kan altså i denne periode vælge at streame alt indhold til halv pris. 

Et strålende tilbud 

De danske seere kan se frem til en fantastisk sommer når Viaplays nye “Hybrid Video On-Demand” (HVOD) format i dag rammer markedet. Med pakken kan kunder nemlig få adgang til det samme fantastiske indhold de allerede kender fra Viaplay, men til en markant lavere pris. ’Viaplay Film & Serier med reklamer’ giver således adgang til ikoniske og populære programmer som “Paradise Hotel”, “Robinson Ekspeditionen”, “Masterchef”, ”Langt fra Bryggen”, spændende dokumentarer og topklasse fiktions film og serier. Viaplay har også partnerskaber med store Hollywood-studier, hvilket sikrer nyt indhold hver dag og et bredt udvalg af nye premierer samt klassiske film og seriehits.  

LÆS OGSÅ  Indrømmer: Stjal fra populært TV 2-program

Det skriver Viaplay i en pressemeddelelse.

Alt indhold er en-til-en det samme som forbrugerne kender fra Viaplays nuværende udbud, og den eneste forskel, at ’Viaplay Film & Serier med reklamer’ ikke tillader download af indhold.  

Lars Bo Jeppesen, EVP Viaplay Group & CEO Viaplay Denmark udtaler om det nye format: 

“Fra i dag kan vi tilbyde vores kunder et strålende tilbud – Viaplay med reklamer til en lavere pris!. Det er vidunderligt at kunne præsentere et dansk publikum for det samme indhold til et lavere prispunkt, da vi derved bliver tilgængelige og relevante for en endnu større del af kunderne end hidtil. Det er innovative og kommercielt stærke formater som dette, der sammen med det indhold kunderne efterspørger, gør Viaplay til en stor del af danskernes foretrukne platform.” 

Reklamer med omtanke 

Viaplay sikrer også, at indhold til børn er uden reklamer i ’Viaplay Film & Serier med reklamer’ pakken. Forældre kan derfor trygt lade deres børn bruge tjenesten uden at skulle bekymre sig om, at de mindste skal se annoncering når de hygger sig med Viaplays fantastiske børneindhold.  

På det øvrige indhold publiceres reklamerne med omtanke, så seeren stadig har en premium oplevelse med færre reklameminutter end på typiske kommercielle tv-kanaler. Reklamebreaks vil blive placeret med en klar og blød overgang så de ikke er til gene for kunderne. 

LÆS OGSÅ  Ups! TV 2-stjerne får afsløret detaljer for program

Viaplays nye (HVOD) format er skabt for at tilbyde et delvist reklamefinansieret og billigere alternativ til de danskere, der ønsker større fleksibilitet og flere valgmuligheder, når de vælger Viaplay. Den nye pakke henvender sig især til yngre seere og light users, da det på baggrund af grundige markedsanalyser vurderes at appellere til en væsentlig del af det danske marked.  

Med en pris på 99 kr. om måneden er pakken et yderst konkurrencedygtigt alternativ til den etablerede og succesfulde “subscription video-on-demand” (SVOD) Viaplay-pakke, og er en del af Viaplays dedikerede fokus på udvikling af kommercielle muligheder.  

Sarah er chefredaktør på Altomkendte.dk og hun har +4 års erfaring som journalist på nyhedsmedier. De seneste to år har Sarah særligt arbejdet med nyheder om underholdning, kendte og kongehuset, hvor hun senest har skrevet for Hollywood.dk. Hvis du vil vide det seneste indenfor gossipverdenen eller de royale huse rundt omkring i verden, så læn dig trygt tilbage og læs med når Sarah folder sig ud.

Annonce

Film / TV

Venner-stjerner afslører: Alt ændrede sig da Matthew Perry døde

Udgivet

d.

Af

Foto: Featureflash Photo Agency / Shutterstock

I 2023 døde Matthew Perry, hvilket var en stor sorg for de andre skuespillere.

Det er altid en rørende oplevelse, når vi mindes de mennesker, vi har mistet, og skaber nye måder at ære dem på.

Sitcom serien ‘Venner’ er måske en af tidens mest populære tv-serier, og er en af de serier, som fans kan se et utal af gange uden at blive træt af.

Lisa Kudrow, der er kendt for sin rolle som Phoebe Buffay i den ikoniske tv-serie fortæller, at hun har fundet en ny betydning i at gense serien efter Matthew Perrys alt for tidlige død i oktober 2023.

LÆS OGSÅ  Peter Ingemann siger farvel til program: Må mane rygter i jorden

Det skriver Hollywoodreporter.

Matthew Perry, som spillede Chandler Bing, efterlod et uudsletteligt aftryk på både sine medspillere og fans verden over.

Hans bortgang i oktober 2023 i en alder af 54 kom som et chok og har berørt mange dybt.

Lisa Kudrow har tidligere udtrykt, at hun fandt det svært at se sig selv i “Venner.”

Hun har prøvet at gense serien flere gange, men det er først nu, at hun virkelig kan gøre det. Ændringen skyldes hendes ønske om at ære Matthew Perrys minde og huske hans humor og varme.

LÆS OGSÅ  Ups! TV 2-stjerne får afsløret detaljer for program

“Ærligt talt, så var jeg ikke i stand til at se det, fordi det er for pinligt at se sig selv. Men hvis jeg får det til at handle om Matthew, så er det okay. Og så er det bare for at hylde, hvor sjov han var – og det er det, jeg vil huske,” siger Lisa Kudrow til The Hollywood Reporter.

Den nye tilgang har gjort det muligt for Kudrow at se serien med en følelse af nostalgi og kærlighed, der overstråler hendes tidligere forbehold.

Forsæt med at læse

Film / TV

DR afslører: Stopper

Udgivet

d.

Af

Foto: Shutterstock

Efter mange år er det nu slut.

Efter mange år som en velkendt skikkelse på DR, siger Nina Munch-Perrin snart farvel til den nationale tv-station.

Den 1. august træder hun ind i sin nye rolle som erhvervsredaktør på Berlingske.

LÆS OGSÅ  Afslører: Kim Bodnia og Brad Pitt i ny film

“Det er med stor ydmyghed, jeg overtager ansvaret for Berlingerens allerede helt igennem fantastiske dækning af erhverv, finans og økonomi, samlet under paraplyen Business. Koblet med en mere udadvendt rolle, hvor jeg både kan fronte og udbygge små og store events for det 275-årige publicistiske fyrtårn sammen med Berlingskes mange stærke stemmer, gør det her job til en super-cocktail, som jeg glæder mig vildt til,” siger hun til Berlingske.

Ansvarshavende chefredaktør på Berlingske, Tom Jensen, er begejstret for at få Nina Munch-Perrin med på holdet. Han beskriver hende som en ‘bærende profil’ og ser frem til det bidrag, hun vil give til Berlingskes erhvervsdækning.

LÆS OGSÅ  Peter Ingemann siger farvel til program: Må mane rygter i jorden

Nina Munch-Perrin har en imponerende karriere bag sig. Den 48-årige journalist har tidligere arbejdet på Børsen og været finansvært på TV 2 News.

Fra 2015 til 2018 fungerede hun som kommunikationsdirektør i Finans Danmark, inden hun vendte tilbage til DR som vært på TV Avisen, hvor hun blandt andet arbejdede sammen med den populære tv-vært Kåre Quist.

Forsæt med at læse

Film / TV

Endnu en gang er der chokerende nyt efter ‘Den sorte svane’

Udgivet

d.

Af

Foto: TV 2

‘Den sorte svane’ giver stadig genlyd.

Flere millioner danskere har set dokumentarserien ‘Den sorte svane’, der har rullet over skærmen på TV 2. Den er desuden også tilgængelig på streamingtjenesten TV 2 Play, hvor flere seere så alle afsnit i et hug.

Det har chokeret mange at se, hvordan underverdenen tilsyneladende samarbejder med alt fra advokater til tilsyneladende lovlydige rigmænd.

LÆS OGSÅ  51-årige Cameron Diaz afslører: Det skal hendes nyfødte søn hedde

Den noget så omdiskuterede dokumentar har også sat gang i noget af et efterspil.

Et efterspil som i den grad får panderynkerne frem hos danskerne.

Den populære dokumentarserie har allerede haft konsekvenser for flere af de involverede, og nu har endnu en afsløring om Nicolai Dyhr set dagens lys.

Nicolai Dyhr har kæmpet for at distancere sig fra sin medvirken i TV 2-dokumentaren ‘Den sorte svane’.

Nye afsløringer stiller dog spørgsmålstegn ved advokatens rolle.

LÆS OGSÅ  Indrømmer: Stjal fra populært TV 2-program

Nicolai Dyhr har påstået, at han intet havde at gøre med bandeveteranen Tamer Kibar, som i dokumentaren søger Nicolai Dyhrs hjælp til at lukke sin kebabforretning, Boys Christianshavn.

Men virkeligheden ser ud til at være en anden.

Ekstra Bladet har fået adgang til dokumenter og korrespondancer, der afslører, at advokaten arbejdede for Tamer Kibar under optagelserne af dokumentaren.

Havde central rolle

Det viser, at Nicolai Dyhr spillede en central rolle i at redde virksomheden fra konkurs, samtidig med at han hævder, at han ikke kendte Tamer Kibar.

Den 23. august 2022 blev Boys Christianshavn erklæret konkurs efter en begæring fra Gældsstyrelsen, der krævede 76.000 kroner

LÆS OGSÅ  Fik 13 sæsoner: TV 2-program vender aldrig tilbage

Mindre end en uge senere trådte en advokat ind for at betale gælden og ophæve konkursen. Den advokat var Nicolai Dyhr. Den 2. september blev betalingen på omkring 130.000 kroner, inklusive retslige omkostninger, gennemført, og konkursen blev ophævet den 6. september.

Oplysningerne kommer fra de dokumenter, Ekstra Bladet har modtaget.

Nicolai Dyhr har offentligt fastholdt, at han har fulgt alle regler og straks tog afstand fra Tamer Kibar, da han blev klar over, hvem han var.

På LinkedIn har Nicolai Dyhr skrevet, at han ikke vidste, at TV 2’s muldvarp havde bragt et berygtet bandemedlem til hans kontor og forsikrer, at han ikke ville have mødt Tamer Kibar, hvis han havde kendt til hans baggrund.

I podcasten Q&Co gentager Nicolai Dyhr, at han holdt sig væk fra Tamer Kibar og afviste at hjælpe ham. Han nævner også, at han var ‘bange for ham shawarmamanden’ og sagde ‘nej tak’ til at hjælpe Amira Smajic og Tamer Kibar.

Forsæt med at læse

Trending