Følg os her

De kongelige

Meghan Markle i problemer: Må nu undskylde til fans

Udgivet

d.

Meghan Markle
Foto: Shutterstock

Nu undskylder hertuginden.

Det, der skulle have været en fejring af Meghan Markles nye livsstilsbrand 'As Ever', tog en uventet drejning – og i dag er det netop den hertugindes personlige undskyldning, der stjæler overskrifterne.

LÆS OGSÅ  Prins Harry er helt klar i spyttet: Sådan vil han tiltales

Sådan skriver Hello!

Efter en overvældende modtagelse af mærkets debutkollektion blev et af de mest eftertragtede produkter – den eksklusive 'Wildflower Honey with Honeycomb' – revet væk på under en time.

Men glæden blev kort for flere fans, der troede, de havde sikret sig en krukke, men på grund af en teknisk fejl måtte se sig tomhændede.

Hertuginden af Sussex reagerede hurtigt – og meget personligt.

I stedet for at overlade det til et PR-team, valgte Meghan selv at række ud til de berørte kunder med en håndskrevet undskyldning.

"Jeg var så ked af at høre om, hvad der skete med din ordre... du skal vide, at holdet arbejdede meget hårdt og følte sig lige så triste," lød det i den varme besked, hvor hun samtidig lovede de skuffede fans, at de ville få første adgang – og et eksemplar – af næste limited-edition produkt som gave.

7a0a3b3a33a5 httpsprodstatic9netjpg
Foto Twitter

As Ever markerer et nyt kapitel i Meghans iværksætterrejse og hylder små producenter, bæredygtige råvarer og hverdagsluksus.

Til trods for den tekniske hikke har lanceringen været en overvældende succes, og interessen er kun stigende.

På Instagram skrev Meghan dagen efter: “Vores hylder er måske tomme, men mit hjerte er fyldt!”

I dag står det klart: Meghan er ikke bare en hertuginde – hun er også en grundlægger, der tager ansvar med både stil og hjertelighed.

Annonce