Kendte
Geggo afslører: Så meget tjener hun på ét enkelt samarbejde

Nu afslører tv-personligheden, hvor mange penge der lander på hendes konto.
Stephanie Karma "Geggo" Salvarli har altid været ærlig om sit liv, og nu er hun igen i gang med at åbne op for flere detaljer. I øjeblikket arbejder hun på sin anden bog, hvor hun vil gå endnu dybere end i sin første bog fra 2020. Her var hun ifølge egne ord mere forsigtig og tilbageholdende, men denne gang er planen at fortælle hele hendes historie – fra barndom og teenageår til hendes forhold til familie og parforhold.
I det seneste afsnit af realityserien Langt fra Bryggen mødes Geggo med sin ghostwriter, Katrine Memborg, hvor de diskuterer bogens indhold.
Men dog tager samtalen en lidt uventet drejning og kommer i stedet til at handle om ...
Hendes løn.
Katrine Memborg spørger nemlig nysgerrigt, om Geggo vil afsløre, hvor meget hun egentlig tjener på Instagram, hvis folk spørger.
Svaret fra Geggo er klart og kontant:
"Nej, jeg gider ikke forargelsen. Fordi jeg tjener mange penge på Instagram."
Selvom hun ikke vil uddybe det i bogen, deler hun alligevel nogle detaljer om sin indkomst i samtalen.
Influenceren forklarer, at hendes indtægt afhænger af, hvor mange kampagner hun laver. Hun afslører, at hun typisk laver 1-2 kampagner om måneden, og at det ikke er usædvanligt, at hun tjener omkring 100.000 kroner på ét enkelt samarbejde.
Geggo understreger også, at hvis hun ønskede det, kunne hun leve udelukkende af indtægterne fra Instagram, men det er ikke noget, der frister hende.
"Hvis jeg vil, kan jeg leve af Instagram alene, hvis jeg gider tage alle kampagner ind, der kommer. Men det gider jeg ikke," fortæller hun og tilføjer, at hun tror, folk er ved at blive trætte af reklamer på platformen.
Selvom Geggo ikke har planer om at leve af Instagram-samarbejder, kan man med en simpel beregning hurtigt se, at hun med blot to kampagner om måneden kan tjene omkring 200.000 kroner gennem sin Instagram-profil.
Med disse indtægter fra sociale medier tyder det på at livet som influencer kan være særdeles lukrativt – men også at Stephanie bevidst vælger at balancere sine kampagner for ikke at overbelaste sine følgere med reklameindhold.